2016-02-05 08:17:42 Korak dalje u osiguranju kvalitete strukovnog obrazovanja kroz modernizaciju postojećih kurikuluma Step4VET Opis projekta Cilj projekta Step4VET je modernizacija postojećih kurikuluma partnerskih ustanova kroz inovativne pristupe Finskog obrazovnog modela u strukovnim obrazovnim programima te jačanje kapaciteta ustanova nacionalnog konzorcija na regionalnoj razini. Obrazovni sustavi u svim zemljama EU, pa tako i u RH, teže poboljšanju kvalitete rada i inovativnim pristupima u radu. Strukovne škole uključene u nacionalni konzorcij projekta mobilnosti Step4VET imaju iste potrebe i svjesni su činjenice da hrvatska obrazovna politika i razvoj školstva trebaju pronaći najbolji model za stvaranje boljih obrazovno-odgojnih uvjeta u RH. Strukovne škole uključene u ovaj projekt već niz godina prepoznaju da jedino zajedničkom suradnjom i inovativnim pristupom prema postojećim programima možemo potaknuti nužne promjene u strukovnom obrazovanju. S tim ciljem ustanove nacionalnog konzorcija suglasne su u osmišljavanju strategije razvoja novih i učinkovitih kurikuluma strukovnog obrazovanja kako bi strukovne škole postale imperativ kvalitete u obrazovnom sustavu i na tržištu rada EU. Partnerske ustanove Nacionalni konzorcij čine Tehnička škola Slavonski Brod, kao koordinator projekta, te partnerske škole Tehnička škola Sisak, Tehnička škola Požega te Tehnička škola Županja. Partnerske škole prepoznale su nacionalni konzorcij kao način putem kojeg se mogu učenjem jedni od drugih potaknuti promjene u strukovnom obrazovanju. Sve partnerske škole djeluju na geografski bliskom području i znaju da je cjeloživotno učenje i međusobna suradnja jedini put prema napretku. Ishodi Sudionici mobilnosti će tijekom mobilnosti u Finsku posjetiti obrazovne institucije InnoOmnia, Omnia College, Omnia Apprenticeship Training Centre i mnoge druge u kojima će putem prezentacija, rasprava na okruglim stolovima i sudjelovanja na nastavi (job shadowing) steći nova znanja, iskustva i na taj način nastavnici će:
|
Tehnička škola Županja |